Skandal

Ja igår satt man och väntade på att hockeylandslaget skulle få jerringpriset eftersom dem inte fick bragdguldet som istället gick lite oväntat till Anja. Det ska tilläggas att det Sverige gjorde genom att vinna både OS Guld och VM guld samma år har aldrig någon gjort innan. Sovjet på sin storhetstid mäktade inte ens med den bravaden. Därför kan det tyckas lite konstigt att dem itne fick varken bragdguldet eller Jerrinpriset? Weird. Men ska inte ta ifrån Kallur att hon var duktig men jag förstår inte hur svenska folket tänker. Jävla tomtar!

bra dag på jobbet som vanligt idag. Antingen är det jag som är snabb eller så är det lite. Tror själv på det förstnämda.. :D Gött att den nya Beck kommer ut imorron med så har man nått att titta på imorgon kväll. se om Persbrandt är lika kung i den som alla andra. Även vart duktig och tvättat min lilla bil idag så nu blänker hon satan igen.
Underbart att komma hem idag när ♥Min älskling Lina♥ var här. Underbart när man har längtat efter sin tös hela dagen. Mums för det :)

Skönt att man har fått egen lägenhet nu med. Det är en sån underbar känsla så det finns inte ord. När sedan räkningarna dimper ner i brevlådan så är det nog inte lika kul längre. Men vafan sånt är livet ju bara te att acceptera det med och jobba och stå i. Over and Out


169412-5





Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är käääss på att blogga!

Postat av: cia

herre gud Anders! din blogg kan man inte följa. du skriver inte så ofta.

2008-05-02 @ 18:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback